4 خرداد 1402
شماره خبر: 285500

اجرای محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



رییس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس در روز جمعه پنجم خرداد ماه جاری در محدوده این استان خبرداد.
سرهنگ " پیمان کرمی" اظهار کرد: براین اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه پنجم خرداد ماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.
وی اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ همان روز تا پایان تخلیه بار ترافیکی از مازندران به سمت کرج و تهران با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.
وی یادآور شد: مسافران قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شده و از هرگونه عجله و شتاب پرهیز کنند.کرمی خاطرنشان کرد: باتوجه به حجم بالا ترافیک مسافران در حاشیه جاده توقف نکنند.
وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در راه های این استان افزوده می شود.جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

.


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود