10 خرداد 1402
شماره خبر: 285926

ویژه برنامه‌های میلاد امام رضا(ع) در مرکز کانون هشتگرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در مرکز هشتگرد به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع) برنامه‌های فرهنگی، هنری اجرا کردند.
در این مرکز فضاسازی مناسبی برای این ایام انجام شده بود و مربیان هنگام ورود اعضا به مرکز با شکلات از آن‌ها پذیرایی کرده و طعم شیرین این جشن را به کودکان و نوجوانان چشاندند.
در ادامه اعضا با راهنمایی مربیان در فعالیت ویژه‌ی «سرزمین‌ها و بازی‌ها» حضور پیدا می‌کردند؛ این برنامه فعالیتی است که هر بار به معرفی یک استان و بازی‌های محلی آن می‌پردازد و این بار کودکان و نوجوانان با استان «خراسان رضوی» و بازی‌های محلی این استان آشنا شدند.معرفی «سنگ سنگ چلیپا» بازی محلی شهرستان سبزوار از شهرستان‌های غرب خراسان رضوی و انجام بازی به صورت گروهی با حضور اعضای کودک، ویژه برنامه‌ی دیگر این مرکز بود.
ویژه برنامه‌های میلاد امام رضا(ع) در مرکز کانون هشتگرد
در ادامه اعضا با کتاب «نوری در روشنایی: تحلیلی بر نقاشی‌های کودکان و نوجوانان از حرم امام رضا (ع)»، تالیف شهرام زعفرانلو از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیگر بخش این ویژه برنامه بود و اعضا با این کتاب مصور که درواقع آلبومی زیبا از پنجاه نقاشی کودکان و نوجوانان سراسر کشور است و نویسنده توصیف و تحلیلی ساده، ولی عمیق از این نقاشی‌ها را بیان کرده، آشنا شدند.
ویژه برنامه‌های میلاد امام رضا(ع) در مرکز کانون هشتگرد
معرفی شخصیت امام رضا (ع) و بیان تعدادی از احادیث ایشان و ساخت کاردستی «کبوتر» از دیگر قسمت‌های این ویژه برنامه بود .گفتنی است مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر هشتگرد از ابتدای دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)، فعالیت‌های ویژه این ایام را آغاز کرده و روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) به فعالیت‌های ویژه‌ی این دهه خاتمه داد.لازم به توضیح است برگزاری اردوی تفریحی ویژه‌ی مادران و دختران در بوستان پروین اعتصامی شهر هشتگرد، شعرخوانی، سرود، تصویرگری و ... از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مرکز بود .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود