29 خرداد 1402
شماره خبر: 287004

البرز مفتخر به میزبانی ۱۶ هزار ایثارگر ارتشی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



امیر فرماندهی لشکر ۲۳ متحرک هجومی ولایت گفت: البرز مفتخر به میزبانی ۱۶ هزار ایثارگر ارتشی در البرز است که خدمات مختلفی را به آنها ارائه کرده است.
سرتیپ دوم ستاد «اکبر نجفی» در دیدار با شهردار کلانشهر کرج که با حضور مدیر حفظ آثار دفاع مقدس ارتش سروان «امین دریکوند» انجام شد، بر همکاری هرچه بیشتر ارتش با شهرداری کرج تاکید کرد.ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان البرز به خدمات مختلف ارتش به ایثارگران ارتشی در استان در زمینه‌های فرهنگی، امنیتی و خدماتی در طی سال‌های اخیر اشاره و اظهار کرد: از جمله این خدمات ساخت واحد امور ایثارگران، برگزاری مراسمات ملی مذهبی، مباحث امنیتی استان و خدمت‌رسانی در حوادث و بلایای طبیعی از جمله سیل اخیر محور چالوس و پیش از آن در شهر طالقان است.
همچنین در این دیدار «مهرداد کیانی» شهردار کرج، ضمن تاکید بر همکاری هرچه بیشتر شهرداری با ارتش در زمینه‌های مختلف از اقدامات موازی شهرداری برای ارائه خدمت به مردم کرج گفت.
در پایان این دیدار ضمن قدردانی از زحمات بی‌شائبه شهرداری کرج، لوح تقدیری از طرف فرماندهی نیروی محوری زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران «امیر سرتیپ کیومرث حیدری» به پاس همکاری جهادی شهرداری کرج به شهردار و معاونت خدمات شهری شهرداری کرج اهدا شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود