15 دی 1390
شماره خبر: 3681

دومین یادواره شهدا ارتش در کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دومین یادواره شهدا ارتش در کرج برگزار شد

سپیدار آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج گفت:دومین یادواره امیران و 2 هزار شهید سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران(استان البرز) هم اکنون در سان شهیدان نژاد فلاح برگزار می شود.
حسین امیدیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، با اعلام این خبر گفت: دومین یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی و تجلیل از خانواده های آنها آغاز شده است. وی با بیان اینکه اولین یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی در استان البرز سال گذشته برگزار شد، گفت: امید است با عنایت الهی این مراسم هر سال با شکوهتر از سال قبل به همت ستاد برگزار کننده مراسم برگزار شود. این مسئول هدف از برگزاری این یادواره را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تبیین جانفشانی و رشادت های رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد. در ادامه افزود: امسال شاهد حضور لشکر 23 تکاور آجا به عنوان فرمانده ارشد ارتش در منطقه هستیم و این مراسم با حضور پرشور این عزیزان با شکوهتر از سال گذشته در حال برگزاری است.
نمایشگاه تسلیحات سبک نظامی ارتش برگزار شد
امیدیان در ادامه از ایجاد نمایشگاه تسلیحات سبک نظامی ارتش در محوطه باز تالار شهیدان نژاد فلاح خبر داد و افزود: سازمان بنیاد شهید نزاجا با همکاری لشگر 23 تکاور نسبت به ایجاد نمایشگاه تسلیحات سبک نظامی ارتش با همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس و بنیاد شهید استان اقدام به برپایی این نمایشگاه کردند. وی یادآور شد: شورا و شهرداری کرج و دیگر دستگاههای اجرایی و فرهنگی استان نیز در برپایی این مراسم مشارکت فعال داشتند. معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج در ادامه گفت: دومین یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی در استان البرز امروز 15 دی ماه ساعت 9 لغایت12 ظهر واقع در خیابان شهید بهشتی، تالار شهیدان نژاد فلاح کرج در حال برگزاری است. امیدیان در پایان از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان کرج، استانداری البرز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز،اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز، فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز، شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج، سازمان ایثارگران نزاجا و لشکر 23 تکاور آجا، و سایر دستگاههای اجرایی و فرهنگی استان که در برگزاری دومین یادواره همکاری کردند، قدردانی کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود