19 تیر 1402
شماره خبر: 288355

دانشگاه علوم پزشکی البرز رتبه برتر جایزه رویداد استانی جوانی جمعیت (در بخش دستگاه اجرایی) را کسب کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



به گزارش روابط عمومی و بر اساس تقدیرنامه دکتر عبداللهی استاندار البرز ،دانشگاه علوم پزشکی البرز توانست رتبه برتر جایزه رویداد استانی جوانی جمعیت (در بخش دستگاه اجرایی) در استان البرز را کسب کند.
دکتر عبداللهی استاندار البرز از دکتر صیادی رییس دانشگاه و خانواده بزرگ دانشگاه به جهت این موفقیت با اهدای لوح تقدیر، قدردانی کرد.
متن تقدیر به شرح زیر است :
جناب آقای دکتر صیادی
رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان
اکنون که الطاف بی کران الهی شامل حالمان شده و مقدراتش بر این تعلق یافته که پیرو منویات مقام معظم رهبری در جهت خروج از بحران سالمندی جمعیت تلاش نماییم، مشارکت و ترویج فرهنگ فرزندآوری ، حمایت از بنیان خانواده ، تشریک مساعی در اجرای دقیق قوانین حوزه جوانی جمعیت از جمله اقدامات ارزنده ای است که در آن همت گمارده اید و مجدانه توانسته اید در این حوزه نقش آفرین و موثر باشید. به پاس تلاش های شما و همکاران محترم دانشگاه علوم پزشکی استان و کسب رتبه برتر جایزه رویداد استانی جوانی جمعیت (در بخش دستگاه اجرایی) این لوح تقدیم می گردد.
امید است با استعانت از خداوند سبحان و به کارگیری شیوه های مناسب در اعمال سیاست های دولت انقلابی و مردمی ایران قوی در نظام جمهوری اسلامی ایران تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) موفق و موید باشید.
مجتبی عبدالهی
استاندار و رئیس قرارگاه حمایت از خانواده جوانی جمعیت استان البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود