25 تیر 1402
شماره خبر: 288752

ادای احترام به مقام شهید والامقام طالقانی و دیدار با مادر بزرگوار شهید

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



«احمد سادات رسول» رئیس اداره بهزیستی شهرستان طالقان با همراهی «صفاخیل» رئیس بنیاد شهید بر مزار مطهّر شهید سید رضا قاضی میر سعید در روستای سید آباد طالقان حضور بهم رساندند.
«احمد سادات رسول» رئیس اداره بهزیستی شهرستان طالقان با همراهی همکاران خود پس از حضور بر مزار شهید سید رضا قاضی میر سعید به دیدار مادر این شهید والامقام رفتند.
در حاشیه این دیدار سادات رسول عنوان کرد : به فرموده رهبر معظم انقلاب یاد پدران و مادران شهدا به مانند یاد شهدا همیشه زنده است و هرگز از یاد و حافظه ملت و تاریخ پاک نخواهد شد. اسلام نسبت به احترام و حرمت و تکریم مقام والدین به ویژه مقام مادر تأکید دارد به طوری که در سوره اسرا بعد از دستور به توحید امر به تکریم پدر و مادر کرده است.
سادات رسول مادران شهدا را اسوه مقاومت و ایثار خواند که با پایمردی ،صبوری و شکیبایی فرزندان خود را تقدیم انقلاب و کشور نمودند و لحظه ای برای از دست دادن فرزندان خود نهراسیدند و تردیدی به خود راه ندادند.وی خانواده های شهدا را بزرگترین سرمایه های معنوی این انقلاب و ملت خطاب کرد و افزود : اگر این سرمایه ها در جامعه حفظ شود بسیاری از ارزش های انقلاب در جامعه شکوفا خواهد شد و جامعه راه توسعه و پیشرفت را با سرعت وصف نشدنی طی خواهد کرد .در این دیدار با اهداء لوح سپاس و کارت هدیه توسط رئیس بهزیستی شهرستان طالقان از مادر شهید سید رضا میر سعید قاضی به عنوان یک مادر نمونه تجلیل شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود