23 آذر 1390
شماره خبر: 2932

اولین مدیر زن در آموزش و پرورش استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اولین مدیر زن در آموزش و پرورش استان البرز

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: خانم فرشته فهمیده، به عنوان اولین مدیر زن در آموزش و پرورش به عنوان مدیر ناحیه 2 آموزش و پرورش معرفی شد.
اکبر حلیمی گفت: خانم فرشته فهمیده حدود 20 سال است که در آموزش و پرورش در سمت های مختلف حضوری چشمگیر و فعال داشته اند که آخرین آن مدیریت مدرسه راهنمائی شاهد در ناحیه 2 کرج بوده است.
وی افزود، ایشان همچنین سالها به عنوان مشاور مدیر کل و مسئول امور زنان و جوانان استان حضوری مؤثر داشته و فعالیت های دلسوزانه ایشان در آموزش و پرورش استان شایسته تقدیر و تجلیل است.
حلیمی ادامه داد: خانم فهمیده خواهر شهید حسین فهمیده هستند و بی شک در خدمت به نظام و جامعه رهرو راه آن شهید بزرگوار بوده و در این سمت نیز فعالیتی درخشان خواهند داشت. مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز حضور بانوان در جایگاه مدیریتی را نشان از باور عمیق زنان از مقام شامخ خود دانست و گفت: امیدواریم بانوان ایرانی در هر سمت و جایگاهی، با موفقیت های خود، افتخاری باشند برای همه زنان جهان.
وی همچنین، همکاری و مساعدت دو چندان همه مسئولان آموزش و پرورش در راستای خدمتگزاری هر چه بیشتر این بانوی فرهیخته را خواستار شد و برای ایشان آرزوی موفقیت و توفیق خدمتگزاری روزافزون کرد.



منبع: کرج نیوز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود