26 مهر 1402
شماره خبر: 294032

بیانیه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی البرز در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



[b]به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی البرز در پی جنایات هولناک و فجایع انسانی رژیم صهیونیستی نوار غزه، دفتر نهاد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با صدور بیانیه ای این جنایات را محکوم نمود.
متن بیانیه به این شرح است :
"بسم الله قاصم الجبارین" جنایات اخیر رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی به نوار غزه که در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری انجام می‌پذیرد، بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها کنار زد و به همگان نشان داد هیچ احترامی برای ارزش‌های انسانی و قوانین بین المللی قائل نیستند و هولوکاست واقعی را جلوی چشمان جهانیان رقم زدند. فجایع عمیق بشری که صهیونیست‌ها به تصویر می‌کشند، تداوم نسل کشی ددمنشانه 75 ساله‌ایست که بر مردم مظلوم فلسطین در سکوت و انفعال سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری رخ می‌دهد. اسرائیل بداند این جنایات بشری، خطای محاسباتی است که موجب شعله ورتر شدن مقاومت اسلامی فلسطین و کوتاه شدن مسیر فروپاشی این رژیم اشغالگر و غاصب است. نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی البرز، جنایات هولناک و فجایع انسانی رژیم صهیونیستی در حمله ددمنشانه به نوار غزه و کشتار وحشیانه صدها کودک و زن و غیر نظامیان بی‌گناه به ویژه در بمباران بیمارستان ها و مراکز درمانی و شهادت جمع کثیری از پرسنل ایثارگر و مجاهدان بهداشت و درمان فلسطین و بیماران و مجروحان بستری در آن را شدیدا محکوم می نماید. بی‌تردید ملت مظلوم فلسطین با تأسی به ندای قرآنی " فاستقم کما أمرت ومن تاب معک ولا تطغوا إنّه بما تعملون بصیرٌ"، عزم و اراده مقاومت و ایستادگی در برابر متوحشان اشغالگر صهیونیست را مستحکم‌تر کرده و با حمایت انسان‌های آزاده جهان، مسیر غلبه بر رژیم جعلی صهیونیستی و آزادی قدس شریف و سرزمین مقدس فلسطین را هموارتر کرده و سپیده‌دم دفع غده سرطانی اسرائیل از جغرافیای جهان اسلام را مژده خواهد داد.
جنایات اخیر رژیم جعلی، نژادپرست و کودک‌کش صهیونیستی به نوار غزه که در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری انجام می‌پذیرد، بار دیگر پرده از خوی جنایت‌گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها کنار زد و به همگان نشان داد هیچ احترامی برای ارزش‌های انسانی و قوانین بین المللی قائل نیستند و هولوکاست واقعی را جلوی چشمان جهانیان رقم زدند. فجایع عمیق بشری که صهیونیست‌ها به تصویر می‌کشند، تداوم نسل کشی ددمنشانه 75 ساله‌ایست که بر مردم مظلوم فلسطین در سکوت و انفعال سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری رخ می‌دهد.
اسرائیل بداند این جنایات بشری، خطای محاسباتی است که موجب شعله ورتر شدن مقاومت اسلامی فلسطین و کوتاه شدن مسیر فروپاشی این رژیم اشغالگر و غاصب است. نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی البرز، جنایات هولناک و فجایع انسانی رژیم صهیونیستی در حمله ددمنشانه به نوار غزه و کشتار وحشیانه صدها کودک و زن و غیر نظامیان بی‌گناه به ویژه در بمباران بیمارستان ها و مراکز درمانی و شهادت جمع کثیری از پرسنل ایثارگر و مجاهدان بهداشت و درمان فلسطین و بیماران و مجروحان بستری در آن را شدیدا محکوم می نماید.
بی‌تردید ملت مظلوم فلسطین با تأسی به ندای قرآنی " فاستقم کما أمرت ومن تاب معک ولا تطغوا إنّه بما تعملون بصیرٌ"، عزم و اراده مقاومت و ایستادگی در برابر متوحشان اشغالگر صهیونیست را مستحکم‌تر کرده و با حمایت انسان‌های آزاده جهان، مسیر غلبه بر رژیم جعلی صهیونیستی و آزادی قدس شریف و سرزمین مقدس فلسطین را هموارتر کرده و سپیده‌دم دفع غده سرطانی اسرائیل از جغرافیای جهان اسلام را مژده خواهد داد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود