24 آذر 1390
شماره خبر: 2942

کرج صاحب خط بی آر تی می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کرج صاحب خط بی آر تی می‌شود

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و همچنین پیگیری‌های لازم کرج صاحب خط بی آر تی می‌شود.
مهرداد کیانی در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید تمام اقدامات لازم را به منظور توسعه خدمات‌رسانی به مردم در زمینه حمل و نقل انجام دهیم. وی ادامه داد: متأسفانه عدم آماده سازی برخی از زیرساخت‌ها کرج را از لحاظ حمل و نقل عمومی با مشکل مواجه کرده است لذا مسئولان باید در توسعه این زیرساخت‌ها اقدامات لازم را انجام دهند. این مسئول با تأکید بر این که راه‌اندازی اولین خط BRT پس از اخذ مجوزهای قانونی در اولویت کاری این سازمان است افزود: کمترین میزان طول مسافت خطوط ویژه و BRT کل کشور میان کلانشهرها در کرج وجود دارد اما متأسفانه این کلانشهر فاقد خطوط بی آرتی است.
کیانی گفت: با توجه به نرخ جمعیت درکرج مردم این کلانشهر نیز از بسیاری از ترافیک‌های شهری ناراضی بوده و آنها را با مشکلات ترددی مواجه کرده است. وی ادامه داد: توسعه خدمات به ویژه خدمات شهری در این کلانشهر متناسب با نرخ رشد جمعیت آن نیست که عدم توجه به این مهم در آینده کرج را با بحران‌های بسیاری مواجه خواهد کرد. مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج رفع این مشکلات را از مهمترین وظایف مسئولان عنوان و خاطرنشان کرد: مسئولان باید با برنامه‌ریزی و سیاست‌های مدون و طرح‌های اجرایی و داشتن نگاه عمیق کارشناسانه این مشکلات را مرتفع کرده و مردم را از خدمات مطلوب‌تر شهری بهره‌مند نمایند.
*راه اندازی خط یک BRT پس از اخذ مجوزهای قانونی
وی در ادامه با اشاره به راه اندازی خط یک بی آر تی در کرج گفت: این طرح حمل و نقل عمومی در حال حاضر در دست بررسی و پیگیری قرار داد. به گفته کیانی در صورت راه‌اندازی مسیر خط یک BRT در کرج این خط از میدان شهید سلطانی تا منطقه فردیس خواهد بود. وی اظهارداشت: در صورتی که مرحله دوم مصوبه از سوی شورای اسلامی شهر کرج اخذ شود، اجرای این طرح وارد مرحله اجرا می‌شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود