2 دی 1402
شماره خبر: 297978

تمامی افراد خانواده می توانند از طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی تمامی استفاده کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



نشست تعاملی با حضور آقای دشتی معاون تعهدات بیمه ای، رئیس و کارشناسان اداره کل با آقای معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز، در محل اداره کل درخصوص بیمه فراگیر خانواده ایرانی برگزار گردید.
در این نشست آقای دشتی بیمه های فراگیر خانواده ایرانی را تشریح و بیان نموده و هدف سازمان تامین اجتماعی در اجرای اصل ۲۹ قانون اساسی را همسو با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانست که نتیجه آن این خواهد بود که افراد بیشتری در جامعه تحت پوشش بیمه فراگیر خانواده ایرانی قرار بگیرند.
دشتی در ادامه گفت: سازمان تامین اجتماعی دیگر همانند گذشته نیست که فقط چند بیمه محدود را عرضه نماید هم اکنون طرح های جدیدی را همچون بیمه زنان خانه دار و بیمه دانشجویان را ارائه نموده است. در بیمه فراگیر خانواده ایرانی تمامی افراد خانواده شامل زنان خانه دار، خوداظهاری شغلی (صاحبان حرف و مشاغل آزاد ) ، دختران وفرزندان اعم از دانشجو در صورت احراز شرایط می توانند از این طرح استفاده کنند تا بتوانند از خدمات بازنشستگی ، فوت و ازکارافتادگی بهره مند گردند . همچنین وی اظهار نمود: متقاضیان می توانند به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir مراجعه و فرایند ثبت نام را برای هر یک از این بیمه های این طرح را به صورت غیرحضوری انجام دهند.وی همچنین از مدیرکل کتاخانه های عمومی استان البرز در خواست کرد که طرح های بیمه فراگیر خانواده ایرانی را به کلیه کارکنان آن اداره جهت بیمه نمودن افراد خانواده شان اطلاع رسانی نمایند.
در ادامه کارشناسان اداره کل به سوالات مطرح شده از سوی کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی پاسخ دادند. ضمنا آقای معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز از این طرح استقبال نموده و آمادگی خود برای هر گونه همکاری در این زمینه را اعلام داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود