26 بهمن 1402
شماره خبر: 301017

انتخابات نماینده ایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



انتخابات نماینده ایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز با حضور ایثارگران ، جانبازان ، فرزندان شهدا و جانبازان شاغل در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان امروز ۱۸ بهمن ماه در محل مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز برگزار شد .
در ابتدای مراسم دکتر داریوش طاهرخانی ، با اشاره به حضور بیش از یکصد و ده نفر از ایثارگران در مجموعه مدیریت درمان ، حضور آنان را مایه برکت و افتخاری برای مجموعه عنوان نمودند .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز اظهار داشتند : ایثارگران الگوی اخلاق ، رفتار و عملکرد برای کارکنان مجموعه هستند و به همین دلیل انتظارات از آنان بسیار فراتر از سایر همکاران می باشد .
وی اظهار امیدواری کرد که با انتخاب نماینده ایثارگران کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ، پیگیری شایسته و مناسب امور این عزیزان در چهارچوب قوانین و مقررات انجام پذیرد.
شایان ذکر است انتخابات نماینده ایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز با حضور ایثارگران شاغل در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان از ساعت ۱۰ آغاز و تا ساعت ۱۵ ادامه داشت و در پایان با مشارکت دو سوم همکاران ، آقای یکتا زندی برای مدت دو سال به عنوان نماینده ایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز انتخاب گردید .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود