4 فروردین 1403
شماره خبر: 302558

ثبت بیش از 118 هزار تماس با سامانه ۱۴۱ البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: از روز 24 اسفندماه سال 1402همزمان با آغاز طرح راهداری نوروزی تا روز دوم فروردین سال جاری بیش از 118 هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان گرفته شده است.

علی زندی‌فر با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان البرز گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است.
وی افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه‌ها را ثبت کنند.
این مسئول با تاکید بر اینکه شعار ما همواره در کنار مردم و برای مردم کار کردن بوده و سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است، مطرح کرد: از روز 24 اسفندماه سال 1402 همزمان با آغاز طرح راهداری نوروزی تا روز دوم فروردین سال جاری 118 هزار و 205 تماس با سامانه ۱۴۱ استان گرفته شده است.
زندی‌فر با بیان اینکه از این تعداد دو هزار و 371 تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان البرز پاسخ داده شده است، افزود: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و پس از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود