22 شهریور 1402
شماره خبر: 292029

ثبت حدود 2 میلیون تماس با سامانه 141 در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه در پنج ماهه نخست سال جاری یک میلیون و نهصد و 67 هزار و 373 تماس با سامانه 141 برقرار شده است، گفت: از این تعداد، 31 هزار و 666 تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان پاسخ داده شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، علی شادفر با اشاره به فعالیت سامانه 141 در استان اظهارکرد: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است و کاربران جاده‌ای‌ می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیت‌های اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راه‌ها بهره‌مند شوند.وی با تاکید براینکه شعار ما همواره در کنار مردم و برای مردم کارکردن بوده است و سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است، گفت: از زمان واگذاری این سامانه به البرز، روند پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، رضایت خاطر مردم را فراهم و به ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان کمک شایانی کرده است.این مسئول در ادامه با اشاره به تعداد تماس‌های دریافت شده در سامانه 141، گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری یک میلیون و نهصد و 67 هزار و 373 تماس با سامانه مدیریت راه‌های استان برقرار شده است.شادفر، تصریح کرد: طی این مدت 31 هزار و 666 تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان پاسخ داده شده و میانگین تماس‌های مردمی و کاربران جاده‌ای در این بازه زمانی 9 تماس در هر ساعت بوده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود