27 فروردین 1403
شماره خبر: 303074

بیش از ۹ هزار نیکوکار البرزی به طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: ۹‌ هزار و ۶۵۰ نیکوکار البرزی به عنوان حامی طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان به این طرح پیوستند.
رضا البرزی گفت: در ماه مبارک رمضان ۹ هزار و ۶۵۰ نیکوکار البرزی به عنوان حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند و حمایت بیش از هشت هزار فرزند یتیم و محسنین را بر عهده گرفتند. در این طرح یک حامی می‌تواند حمایت یک یا چند فرزند را بر عهده گیرد.وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ فرزند یتیم بدون حامی نداریم، مطرح کرد: بیش از ۴۱ هزار حامی حمایت یک هزار و ۷۲۰ یتیم و ۶ هزار و ۳۱۰ فرزند محسنین را در البرز بر عهده دارند. امسال ثبت نام حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز اظهار کرد: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به طور میانگین ماهانه ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب و توسط خود حامیان به حساب فرزندان اکرام و ۸۰۰ هزار تومان به حساب فرزندان محسنین واریز می‌شود.البرزی یادآور شد: مردم در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد شهرهای استان، ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود