بازدید مستمر کارشناسان پاسخگوی مرکز ۱۲۲ استان البرز از روند رفع حوادث انشعاب و شبکه آب
سپیدارآنلاین: گروه اجتماعی
حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از برنامه ریزی صورت گرفته جهت بازدید میدانی کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان (مرکز پاسخگویی ۱۲۲) از فرآیند رفع حوادث شبکه و انشعاب در سطح امور تابعه شرکت آبفا استان البرز خبر داد.
وی در ادامه افزود: این اقدام با هدف آشنایی هر چه بیشتر کارشناسان پاسخگویی با روند رفع حوادث و در نتیجه بهبود وضعیت ارائه خدمات به مشترکین صورت می پذیرد.
نامداری در خاتمه تأکید کرد: افزایش رضایتمندی مشترکین و ارتقاء خدمت رسانی به مردم هدف نهایی، مجموعه می باشد که در مسیر تحقق این مهم علاوه براقدامات فنی، نیازمند بکارگیری شیوه های نوین مدیریت دانش و تجربه هستیم.