30 فروردین 1403
شماره خبر: 303242

حمایت‌های ائمه جمعه موجب دلگرمی کارکنان پلیس در اجرای طرح عفاف و حجاب می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



فرمانده انتظامي شهرستان فرديس در ديدار با امام جمعه اين شهرستان گفت: حمايت‌هاي ائمه جمعه موجب دلگرمي کارکنان پليس در اجراي طرح عفاف و حجاب مي‌گردد.
سرهنگ "کامران ملکي" به همراه تعدادي از مسئولين انتظامي شهرستان فرديس با امام جمعه اين شهرستان ديدار و ضمن تقدير از حمايت هاي معنوي وي از اقدامات پليس، به تشريح عملکرد فرماندهي انتظامي شهرستان فرديس در حوزه عفاف و حجاب پرداخت. حجت السلام والمسلمين دکتر "ابراهيم حسيني" امام جمعه شهرستان فرديس نيز ضمن تبريک پيروزي جبهه مقاومت و سپاه پاسداران در پاسخ کوبنده به جنايات رژيم صهيونيستي، از زحمات کارکنان انتظامي در اجراي طرح‌هاي مختلف به ويژه مقابله با ناهنجاري‌هاي اجتماعي تقدير و بيان داشت: در رابطه با موضوع عفاف و حجاب، پليس اولين دستگاهي بود که پس از فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) با تمام توان خود پاي کار آمد و نياز است ساير نهادها نيز به وظايف و مسئوليت‌هاي خود در اين رابطه عمل کنند.
در ادامه، سرهنگ "ملکي" ضمن تقدير و تشکر از حجت الاسلام والمسلمين حسيني گفت: حمايت‌هاي ائمه جمعه موجب دلگرمي کارکنان پليس در اجراي طرح عفاف و حجاب مي‌گردد.
اين مقام انتظامي در پايان يادآور شد: فرماندهي انتظامي شهرستان فرديس از هيچ تلاشي در پاسداري از ارزش‌هاي اسلامي و ايراني و دست آوردهاي انقلاب اسلامي و همچنين منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) دريغ نخواه کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود