30 فروردین 1403
شماره خبر: 303254

کارکنان علوم آزمایشگاهی اثر گذارترین نیروهای درمانی در تشخیص ، شناسایی ، مراقبت و کنترل بیماریها هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز به مناسبت فرارسیدن سی ام فروردین ماه سالروز ولادت حکیم سید اسماعیل جرجانی و گرامیداشت روز آزمایشگاه با حضور در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز از زحمات و خدمات کارکنان آزمایشگاه مراکز درمانی تجلیل و قدردانی کرد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز دکتر داریوش طاهرخانی با قدردانی از زحمات و خدمات بسیار موثر کارکنان علوم آزمایشگاهی در تامین سلامت انسان ها اظهار داشت : بدون تردید متخصصان و فعالان علوم آزمایشگاهی ، از اثر گذارترین نیروهای حوزه های درمانی در تشخیص و شناسایی ، مراقبت ، کنترل و پیشگیری از انواع بیماری ‌ها به شمار می آیند .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود : خدمات پاراکلینیکی بسیار مطلوبی در سطح مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز در حال انچام است و کارکنان علوم آزمایشگاهی همواره با قبول مخاطرات شغلی خویش زحمات و تلاش های زیادی را در جهت تامین سلامت مردم متحمل می شوند . به همین منظور توجه به نقش و اهمیت دادن به جایگاه فعالان آزمایشگاهی در پیشبرد اهداف نظام سلامت و ارتقای خدمات این حوزه بسیار موثر و اثربخش است. شایان ذکر است در این برنامه تمامی کارکنان آزمایشگاه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز با اهدای لوح تقدیر و گل مورد تقدیر قرار گرفتند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود