4 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 303555

طرح تشدید برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در "نظرآباد"

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی




فرمانده انتظامي شهرستان نظرآباد از دستگيري 7 خرده فروش و معتاد متجاهر و کشف مقاديري انواع مواد مخدر در طرح تشديد برخورد با خرده فروشان و توزيع کنندگان مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ " فرج اله اسدالهي " در تشريح اين خبر گفت: در ادامه روند مبارزه شبانه روزي با عرضه فروش و قاچاق مواد مخدر و در راستاي ارتقاء احساس امنيت شهروندان، طرح تشديد برخورد با خرده فروشان و توزيع کنندگان مواد مخدر در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان نظرآباد قرار گرفت. وي افزود: در اين راستا ماموران پليس با انجام اقدامات تخصصي و پليسي 11 خرده فروش و معتاد متجاهر را در سطح شهرستان شناسايي و در چند عمليات جداگانه دستگير کردند. اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: در بازرسي از مخفيگاه متهمان مقدار 3 کيلو 455 گرم انواع مواد مخدر کشف گرديد.
سرهنگ "اسدالهي" تصريح کرد: متهمان همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند. فرمانده انتظامي شهرستان نظرآباد در پايان ضمن بيان اينکه تداوم طرح هاي پاکسازي و برخورد با توزيع کنندگان مواد مخدر موجبات خوشحالي مردم و تقدير از پليس شده است ، از شهروندان خواست تا براي هرچه سالم سازي محيط اجتماع، پليس را در دستگيري خرده فروشان و توزيع کنندگان مواد مخدر ياري كنند و هر گونه اخبار را سريعاً از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود