27 آذر 1390
شماره خبر: 3036

همایش استانی فیزیك در كرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

همایش استانی فیزیك در كرج برگزار شد

همایش استانی فیزیك توسط ناحیه یك آموزش پرورش كرج در تالار شهیدان نژاد فلاح كرج برگزار شد.
دراین همایش كه حدود یك هزار و 200 نفر از دانش آموزان حضور داشتند، مدیر اجرایی همایش فیزیك هدف از برگزاری این همایش را شناسایی نخبه های استان البرز و ایجاد انگیزه برای دانش آموزانی كه می توانند در مسائل علمی فعال باشند عنوان كرد. 'طیبه ریاضتی' افزود: در این همایش 295 مقاله از چهارناحیه و در مقاطع ابتدایی ، راهنمایی ، دبیرستان و هچنین در مقاطع كاردانی ، كارشناسی و كارشناسی ارشد ارائه شده است.
وی یاد آور شد: در پایان این همایش یك روزه به 30 اثر برگزیده جوایزی اهدا شد.
در این همایش' حسن مجتهدزاده ' استاد دانشگاه آزاد اسلامی كرج گفت: در فیزیك و سایر رشته های علمی باید به دنبال یافته های جدید بود. وی ادامه داد: برگزاری همایش های علمی نظیر فیزیك سبب می شود دانش آموزان با خودشان و توانایی هایشان بیشتر آشنا شوند و در سالهای بعد با فكر بازتری در عرصه علم و دانش تلاش كنند.
مدیر ناحیه یك آموزش و پرورش كرج در این همایش گفت: این همایش كاملا علمی است و اگر به دانش آموزان بها داده شود و بپذیریم كه آنها می توانند كارهایی را انجام دهند آغازگر حركت های بزرگ علمی و پژوهشی خواهد شد . 'علی حجرگشت ' افزود: در این همایش مقالات علمی كه برخاسته از توجه و پژوهش است ارائه می شود اگر به این ها اهمیت داده شود در آینده شاهد رشد و شكوفایی بهتر نه تنها در علم فیزیك بلكه در تمامی عرصه های علمی خواهیم بود.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود