23 تیر 1392
شماره خبر: 30370

بازآموزی رانندگان پرخطر در استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بازآموزی رانندگان پرخطر در استان البرز


فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از بازآموزی رانندگان پرخطر در استان البرز خبر داد و گفت: در این زمینه رانندگانی که تخلفات حادثه ساز انجام داده‌اند توسط واحد فرهنگی مورد آموزش قرار می‌گیرند.
همایون شریفی اظهار داشت: باید با اقدامات فرهنگی و به کارگیری راهکارهای مناسب فرهنگ درست رانندگی کردن را به مردم و به ویژه رانندگان آموزش دهیم و آنان را نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی بیشتر نزدیک سازیم. وی تأکید کرد: متأسفانه برخی با سهل انگاری و عدم احترام به قانون زمینه‌های تصادفات را ایجاد می‌کنند و علاوه بر به خطر انداختن جان خود جان دیگر هموطنان را نیز به خطر می‌اندازند.
این مسئول با بیان این که در این راستا و در راستای بازآموزی رانندگان از ابتدای سال جاری تا کنون 20 هزار راننده بازآموزی شده‌اند افزود: این اقدام به منظور کاهش تصادفات و افزایش توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی است. شریفی در بخشی دیگر از سخنان خود از برگزاری جشنواره سراسری رسانه، ایمنی و فرهنگ ترافیک در مهر ماه خبر داد و گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده این جشنواره همزمان با آغاز هفته ناجا به صورت سراسری در تهران برگزار خواهد شد لذا خبرنگاران در این استان نیز می‌توانند آثاری که در قالب فرهنگ ترافیک داشته‌اند را به دبیرخانه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود