8 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 303765

تشکلهای مردمی و انقلابی می‌توانند بهترین نقش را در مردمی سازی محیط زیست کشور ایفا کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



اولین نشست هم اندیشی سمنها و فعالان محیط زیست البرز با حضور درگی مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان در محل خانه محیط زیست البرز برگزار شد .
درگی در این نشست ضمن خوش آمدگویی از حضور تشکلهای استان در این نشست تشکر کرد.مدیرکل البرز با اشاره به نقش بسیار مهم سمنها و فعالان در حفظ محیط زیست خواستار مشارکت بیشتر سایر علاقمندان در حفاظت و دفاع از محیط زیست شد.وی با یاداوری شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت مردم در حل مشکلات کشور گفت: تشکلهای مردمی و انقلابی جزو خطاب اصلی رهبری هستند و بعنوان حلقه میانی می‌توانند بهترین نقش را در مردمی سازی محیط زیست کشور ایفا کنند.در این جلسه، مدعوین یک به یک به معرفی سمن خود و نظراتشان پرداختند.
یکی از تشکلها در این نشست گزارش تصویری از رصد و مشاهده پلنگ ایرانی و خرس قهوه ای در کوههای طالقان با کمک دوربین تله ای ارائه کرد.در پایان جلسه مقرر شد تشکلها بصورت ماهانه نشست‌های مشورتی داخلی در محل خانه محیط زیست برگزار نمایند. موضوع تسریع در روند ثبت سمنهای در حال ثبت و همچنین ارائه اولویت‌های محیط زیستی استان به سمنها توسط اداره کل و تحویل امانی چند دوربین تله ای به تشکل طالقان از دیگر مصوبات جلسه بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود