11 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 304025

خواهران بسیجی نقش به سزایی در تربیت نسل جوان بعهده دارند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه بسیج مظهر اقتدار،امنیت و میدان مقاومت بر ارزش های انقلاب اسلامی است،گفت:خواهران بسیجی نقش به سزایی در تربیت نسل جوان بعهده دارند.
شورای فرماندهی پایگاه بسیج حضرت نرجس (س)،حوزه هاجر(س)، ناحیه امام سجاد (ع) در دیدار با رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج که به مناسبت گرامی داشت نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شورا های اسلامی شهر و قدردانی از خدمات محله محوری و مساعدت به مساجد و پایگاه های بسیج در مدیریت شهری صورت پذیرفت، در این دیدار گزارشی از فعالیت بسیج خواهران در حوزه های فرهنگی،علمی، ورزشی و اردویی ارائه گردید.
رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج افزود: بدون تردید از حماسه با شکوه انقلاب اسلامی،دفاع مقدس،حاکمیت نظام اسلامی تا مدیریت شهری هر افتخاری مرهون تربیت اسلامی فرزندان کشور در دامان پاک مادران بوده است و در این عرصه خواهران بسیجی و ولایت مدار خط شکن این میدان هستند. در ادامه چپردار از موفقیت های اعضای پایگاه بسیج به ویژه در حوزه فرهنگ،ورزش و تحقیقات علمی تشکر و قدر دانی نمود. رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج که خود سابقه سال ها حضور در دفاع مقدس،بسیج و عرصه های فرهنگی را در کارنامه خود دارد،بیان کرد: تا زمانی که فرهنگ دفاع مقدس،تفکر بسیج و روحیه ولایت مداری در این کشور حاکم باشد،رسیدن به قله های افتخار،موفقیت و استقلال محقق خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود