27 آذر 1390
شماره خبر: 3041

فرماندار طالقان: راهداران در جاده ها امنيت و آسايش را به مردم هديه مي کنند.

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

فرماندار طالقان: راهداران در جاده ها امنيت و آسايش را به مردم هديه مي کنند.

فرماندار طالقان گفت: راهداران با تلاش شبانه روزي خود در جاده ها، امنيت و آسايش را به مردم هديه مي کنند.
ابوالقاسم مهري به مناسبت هفته حمل و نقل و روز راهدار با حضور در جمع راهداران شهرستان طالقان افزود:نقش راهداران در ايمني راهها بسيار اساسي است و راهداران به عنوان فرشته هاي نجات در جاده ها ناميده مي شوند. وي گفت:همه ما در هر پست و مقامي که قرار داريم بايد قدر نعمت خدمتگزاري به مردم را بدانيم. فرماندار طالقان در ادامه با تشکر ويژه از مهندس باقري فر سرپرست اداره راه و ترابري طالقان اظهار داشت: با توجه به موقعيت خاص جغرافيايي و کوهستاني شهرستان طالقان ، تلاشهاي شبانه روزي ماموران راهداري در باز نگاه داشتن جاده هاي اين شهرستان ستودني است.
در ادامه اين ديدار احسان باقري فر سرپرست اداره راه و ترابري شهرستان طالقان نيز به ارائه گزارشي از عملکرد اين اداره در سال جاري پرداخت و گفت: در شهرستان طالقان بيش 350 کيلومتر راه ارتباطي و جاده وجود دارد.
وي گفت: با توجه به جديد التاسيس بودن اين شهرستان و کمبود امکانات سخت افزاري سعي شده است که بيشترين خدمت رساني به مردم شريف طالقان انجام گيرد. باقري فر ادامه داد: با نو سازي و تعمير ناوگان راهداري در سال جاري آمادگي کامل براي برف روبي و بازگشايي راهها در زمستان امسال وجود دارد. سرپرست اداره راه و ترابري شهرستان طالقان همچنين از نصب دوربين هاي مداربسته در گردنه طالقان در آينده نزديک خبر داد و گفت: با نصب اين دوربينها وضعيت جاده طالقان لحظه به لحظه رصد خواهد شد. وي گفت: خط کشي جاده طالقان نيز از محل گردنه تا جوستان مرکز بخش بالا طالقان شهرستان طالقان در اين هفته انجام خواهد شد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود