19 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 304433

کشف 923 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



فرمانده انتظامي استان در حاشيه نمايشگاه کشفيات طرح ارتقاء امنيت اجتماعي از انهدام 26 باند سرقت و دستگيري 390 سارق و مالخر اموال مسروقه خبر داد.
سردار "حميد هداوند" بيان داشت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي طي 72 ساعت اخير در سطح استان برگزار شد که در نتيجه آن 26 باند سرقت منهدم و 373 سارق به همراه 17 مالخر اموال مسروقه دستگير شدند. وي با اشاره به کشف 41 خودرو و 983 دستگاه تلفن همراه سرقتي از مخفيگاه متهمان، افزود: همچنين در اين طرح 154 عدد قطعات خودرو و .38 عدد لوازم الکترونيک سرقتي نيز کشف شد. فرمانده انتظامي استان البرز اضافه کرد: ارزش ريالي اموال مسروقه در اين طرح حدود 200 ميليارد ريال برآورد شده است.
سردار هداوند در پايان با اشاره به اعتراف سارقان اين طرح به 923 فقره سرقت در استان البرز و استان هاي همجوار، گفت: با تلاش هاي صورت گرفته در پليس استان، تاکنون 330 نفر از مال باختگان اين سرقت ها شناسايي شده اند. فرمانده انتظامي استان البرز در پايان با اشاره به اينکه امنيت شهروندان خط قرمز پليس بوده و با مجرمان هيچ گونه مماشاتي نخواهد شد، خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داريم در راه مقابله با سرقت پليس را ياري نمايند و توصيه پليسي را به دقت مد نظر قرار داده و هرگونه موارد مشکوک را با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 در ميان بگذارند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود