20 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 304493

تجلیل از معلمان همکار در برنامه‌ی ملی کانون- مدرسه در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مسوولان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با حضور در مدارس یا دعوت معلمان در مرکز کانون از همکاری این عزیزان در اجرای برنامه‌ی ملی کانون- مدرسه تجلیل کردند.
این طرح به گفته‌ی معاون فرهنگی کانون کشور یکی از فعالیت‌های بین نهادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش است که قدمت آن به چند دهه می‌رسد که سال‌های گذشته با شیوه‌ و روش‌های خاصی برگزار شده است. هدف این طرح آشنایی و اتصال دانش‌آموزان به ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است تا امکانات، توانایی‌ها و ظرفیت‌های کانون پرورش فکری در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.این طرح در سال تحصیلی جاری به عنوان برنامه ملی تبدیل شده است و بر اساس دو شیوه اجرا شد که شیوه اول حضور اعضای برتر و شاخص کانون به عنوان «کانون یاران»در مدارس و تبلیغ فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود شیوه‌ی دیگر حضور دانش آموزان در مراکز کانون و شرکت آنان در فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی بود.
بر همین اساس تعدادی از کادر اجرایی و معلمان مدارس در نقاط مختلف شهر کرج و استان البرز با مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اجرای این طرح همکاری کردند.
مسوولان مراکز مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز به پاس این همکاری در روزهای مختلف هفته‌ی معلم با مراجعه به مدارس و یا دعوت این عزیزان به مرکز با اهدای لوح سپاس از سوی مدیرکل کانون البرز، از زحمات این بزرگواران تجلیل کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود