25 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 304769

افتتاح پروژه های ساختمانی سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



فرمانده ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز سپاه فردیس با صرف اعتبار ۳۱ میلیارد تومان احداث شده و به بهره‌برداری رسیده است.
جعفر فلاح نژاد فرمانده ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و ساختمان اداری این ناحیه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک آغاز دهه کرامت، به تشکیل سپاه ناحیه امام رضا(ع) در ۱۲ سال گذشته، اظهار کرد: تا کنون سپاه این شهرستان هیچگونه زیرساختی نداشت و پس از ۱۲ سال مجموعه ای متشکل از ساختمان های اداری، سالن همایش، حسینیه، آرامگاه یادبود شهید گمنام و غیره افتتاح شد. وی با اشاره به مجموع ساختمان‌های سپاه ناحیه امام رضا(ع) گفت: در این مجموعه ساختمان ستاد فرماندهی با نام شهید سلیمانی با متراژ ۱۶۰۰ مترمربع و ۵۰ اتاق، حسینیه ثارالله با مساحت ۳۵۰ متر مربع، ساختمان اداری، امنیتی سردار تهرانی مقدم به مساحت۳۵۰ مترمربع، ساختمان دژبانی در دو طبقه با مساحت ۳۰۰ متر مربع، آشپزخانه با توان پخت هزار پرس غذا، سالن غذاخوری و سالن تجهیزات تعبیه شده است.فرمانده سپاه فردیس ادامه داد: سالن همایش شهید آوینی به متراژ ۳۵۰ متر مربع با ظرفیت ۲۵۰ نفر، فضاییست که در خدمت آموزش و حفظ انسجام بسیجیان به کار گرفته می شود. با توجه به اینکه برای ایجاد فضای معنوی قرار است یک شهید گمنام به سپاه امام رضا(ع) اختصاص داده شود؛ یادمان شهید گمنام در محوطه ناحیه احداث شد.
وی اضافه کرد: در این مجموعه ساختمان اداری گردان امام علی(ع) در ۱۲ اتاق با پارکینگ، تجهیزات و موتورسیکلت‌ها پیش بینی شده‌است. همچنین ساختمان اداری بسیج خواهران به نام شهید مریم فرمانیان به متراژ ۲۰۰ متر مربع در این مجموعه احداث شده است.فلاح نژاد اعتبار مجموع پروژه های سپاه ناحیه امام رضا (ع) را ۳۱ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این مجموعه با همکاری همه مسوولان شهرستان و حمایت سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) آماده شده است. وی افزود: امیدواریم امسال بتوانیم ماموریت‌های سپاه را بهتر انجام دهیم و افتتاح این پروژه ها، آغازی باشد تا بتوانیم مسیر انقلاب اسلامی را تداوم ببخشیم.گفتنی است این مراسم با حضور جمعی از مسوولان شهرستان، خانواده های شهدا و خادمیاران رضوی برگزار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود