5 خرداد 1403
شماره خبر: 305284

تشییع میلیونی شهدای خدمت حماسه تاریخی را رقم زد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



امام جمعه نظرآباد گفت: بزرگداشت شهدای خدمت از سوی هیأت عالی‌رتبه خارجی، عزت‌آفرین و مکمل حماسه میلیونی در تشییع تاریخی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی، امام جمعه نظرآباد، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، گفت: پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب برای شهادت شهید رئیسی و سایر شهدای خدمت وبیان خصوصیات و توصیفات، گویای فصلی از ابعاد شخصیت بزرگ شهید رئیسی است. وی افزود: حضور کم نظیر مردم در تشییع شهدای خدمت باردیگراقتدار ملت ایران در تبعیت از رهبر معظم انقلاب رابه رخ جهانیان کشید. خطیب نماز جمعه نظرآباد ادامه داد: شهید رئیسی موفق شد تصویری بسیار امیدبخش در موفق خدمت، در جایگاه ریاست‌جمهوری ارائه کند؛ و میراثی گران‌بهاء برای تراز مدیریت انقلابی از خود به یادگار گذاشت. محمدی اضافه کرد: شهیدجمهور از خادمی امام رضا علیه السلام با کراهت و صرفاً به‌خاطر اطاعت امر ولی فقیه به قوه قضاییه آمد و از آنجا با اصرار بسیاری به‌دستگاه اجرایی کشور پانهاد.
امام جمعه نظرآباد اظهار کرد: شهید رییسی از همان اول عهدش با امام و امت این بود.اطاعت از ولایت و خدمت به امت!وی در بخش دیگری به بررسی ابعاد شخصیتی آیت‌الله رئیسی پرداخت و گفت: شهیدجمهوربا اخلاق و صبور بود و حتی به مخالفان بی انصافش هم هیچگاه توهین نکرد. محمدی بیان کرد: بزرگداشت شهدای خدمت از سوی هیأت عالی‌رتبه خارجی، عزت‌آفرین و مکمل حماسه میلیونی در تشییع تاریخی است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود