2 تیر 1403
شماره خبر: 306668

پاسخ به شکایات مشترکان در بازه زمانی 3 روز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



سرپرست شرکت گاز استان البرز از پاسخ به شکایات شهروندان در بازه زمانی 3 روز به طور متوسط در سال 1402 خبر داد.
کامران ایمانی فولادی سرپرست این شرکت مطرح کرد: در سال گذشته به طور میانگین 3 هزار و 318 مشترک از درگاه های مختلف شکایت خود را مطرح و کارشناسان این شرکت پاسخ های خود را به این شکایت ها در بازه زمانی 3 روزه داده اند.وی اضافه کرد: درگاه های سامد، ستیران، بازرسی شرکت ملی گاز ایران، اداره کل بازرسی استان البرز، تماس تلفنی و پیگیری حضوری در شرکت گاز استان البرز راه های طرح شکایت شهروندان و ارائه نظرات به این شرکت بوده است.سرپرست شرکت گاز استان البرز تاکید کرد: از تعداد 3 هزار و 318 شکایت مطرح شده هزار و 170 شکایت از طریق تلفن، 783 شکایت از درگاه ستیران، 492 شکایت از طریق سامد، 317 شکایت از طریق اداره کل بازرسی استان البرز، 268 شکایت از طریق بازرسی شرکت ملی گاز ایران و 288 شکایت به صورت حضوری به دست کارشناسان پاسخگویی به شکایت شرکت گاز استان البرز رسیده است.ایمانی فولادی خاطر نشان کرد: کارشناسان پاسخگویی به شکایات مشترکین از طریق نامه و تماس تلفنی پیگیر خواسته های شهروندان شده به طوری که به طور متوسط بازه زمانی پاسخگویی به شکایات شهروندان در شرکت گاز استان البرز 3 روز به طول می انجامد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود