10 تیر 1403
شماره خبر: 307022

اهداء 100 سری جهیزیه و ۶۰۰ قلم لوازم خانگی به خانواده های مورد حمایت کمیته امداد فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اهداء 100 سری جهیزیه و ۶۰۰ قلم لوازم خانگی به خانواده های مورد حمایت کمیته امداد فردیس


طی هفته گذشته ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان و ۶۰۰ قلم لوازم ضروری زندگی به خانواده های مورد حمایت کمیته امداد فردیس اهدا شد.
رئیس کمیته امداد شهرستان فردیس گفت: طی هفته گذشته ۱۰۰ سری جهیزیه با کالای های ایرانی به نوعروسان و ۶۰۰ قلم لوازم ضروری به خانواده های مورد حمایت کمیته امداد این شهرستان اهدا شد.
سید بشیر شفیعی اظهار کرد: جهیزیه های تهیه شده به زوجین در آستانه ازدواج مورد حمایت اهدا شد و کالاهای تهیه شده نیز دارای ارزش و اهمیت حیاتی برای تشکیل نهاد خانواده است.
وی افزود: امسال تلاش بر این است تا تهیه و توزیع جهیزیه‌ها را ارتقاء داده و شرایط مطلوبی را برای زوجین با هدف تشکیل نهاد خانواده به وجود آوریم.رئیس کمیته امداد شهرستان فردیس گفت: در مناسبت‌های پیش رو نیز سعی بر تهیه و توزیع جهیزیه و کمک شایسته به خانواده های مورد حمایت است.وی افزود: خیران گرامی و مراکز نیکوکاری نیز در این راستا همراه کمیته امداد بوده و مجموعه کمیته امداد را در تهیه و توزیع جهیزیه برای نوعروسان کمک و یاری رسانده‌اند.شفیعی یادآور شد: تمامی کالاهای مورد نیاز خانواده‌ها اجناس با کیفیت ایرانی بوده تا این اقدام کمکی برای افزایش و جهش تولید در داخل کشور باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود