11 تیر 1403
شماره خبر: 307084

دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با دادستان کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مناسبت هفته قوه قضائیه با دادستان کرج دیدار و ضمن تبریک این هفته در خصوص مشکلات مرتبط با ایثارگران با وی به گفتگو پرداخت.

امیرحسین دانش کهن در دیدار با مددی دادستان کرج با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا علی الخصوص شهید بهشتی و تقدیر و تشکر از زحمات این مجموعه و همکاری آنها با جامعه ایثارگری، خانواده های شهدا و ایثارگران را آبروی انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایثارگران پشتوانه های مستحکم انقلاب اسلامی و حامیان حاضر در همه صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی در ادامه تصریح کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و حمایت از این عزیزان برای همه یک وظیفه اصلی و اولویت‌دار است و تمامی مسئولین باید در این مسیر کمک‌ حال بنیاد باشند. حفظ عزت این عزیزان در واقع حفظ عزت نظام جمهوری اسلامی است.سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی بدیل برخوردار است و ما به عنوان خادمان شهدا و ایثارگران از هیچ کمکی برای حل مشکلات آنان دریغ نخواهیم کرد و از سایر مسئولان هم همین انتظار را داریم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود