6 مرداد 1403
شماره خبر: 308137

پیگیری تخصیص اعتبار استانی جهت احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی و توسعه مصلی نماز محمدشهر

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



شهردار محمدشهر طی سخنانی در خطبه های نماز جمعه این هفته از اهتمام و پیگیری ویژه مدیریت شهری جهت جذب بودجه استانی برای احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی و توسعه و تجهیز مجموعه مصلی در راستای رفاه حال نمازگزاران و رشد سرانه های رفاهی و زیرساختی خبر داد.
مهندس مهرداد حسن زاده شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت پنجم مرداد ماه سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه رسمی پس از انقلاب اسلامی همراه با مدیران و کارکنان مدیریت شهری در نماز جمعه این هفته محمدشهر حضور یافتند و از زحمات و تلاش های ارزشمند امامان جمعه ادوار محمدشهر به ویژه حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر غضنفری تجلیل نمودند.
شهردار محمدشهر به نمایندگی از مجموعه مدیریت شهری طی سخنانی در بین نماز اول و دوم، تصریح کرد: امروز محمدشهر در سطح البرز و کشور به شهرِ مهربانی و قطبِ فرهنگی شناخته می شود و با زحمات و رهنمودهای امام جمعه کنونی و عزیزانی که پیش از ایشان توفیق حضور در محضرشان را داشتیم، امروز شاهدِ رشد فعالیت های فرهنگی هستیم و از این حیث زبانزد هستیم. مهندس مهرداد حسن زاده با بیان اینکه حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر غضنفری امام جمعه محترم محمدشهر پدر معنوی شهر و نخِ تسبیح وحدت و شخصیتی جامع و دلسوز هستند، به تجلیل از زحمات و اقدامات و فعالیت های ایشان در راستای حل مشکلات و ایجاد فضای وحدت و همدلی در جامعه پرداخت و ادامه داد: در سایه همین حضور گرم و ارزشمند امروز شاهد رشد فعالیت های فرهنگی و عمرانی و خدماتی در محمدشهر هستیم و در محلات مختلف سطح شهر پروژه های مختلفی در راستای رفاه حال شهروندان در حال آماده سازی و تکمیل می باشد. وی عنوان کرد: امروز با افتخار اعلام می کنیم محمدشهر جزو معدود شهرهای استان البرز است که دارای تقویم فرهنگی می باشد و به ویژه در خصوص مناسبت های مذهبی دارای نقشه راه مصوب هستیم، با اینکه فاصله چند ماهه با سالِ آینده داریم اما تقویم برنامه های فرهنگی سال 1403 محمدشهر هم اکنون مصوب و آماده است و به همین جهت از محمدشهر به عنوان یکی از قطب های فرهنگی استان مطرح می شود. به گفته مهندس حسن زاده، مصلی محمدشهر با اهتمام حجت الاسلام دکتر الهی امام جمعه اسبق به مرحله کنونی رسید و پس از ایشان حجت الاسلام احمدی مجتمع فرهنگی مذهبی آدینه را تا مرحله راه اندازی پیگیری کردند که در هر دو موضوع مدیریت شهری به صورت جهادی پایِ کار آمد و همچنین بنا داریم تا با حمایت و همراهی دکتر غضنفری امام جمعه محترم شهر اعتبار لازم را از سازمان مدیریت و برنامه استان جذب نموده و ضمن استحکام بخشی و توسعه این مجموعه، همچنین نسبت به احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی برای استفاده شهروندان اقدام نماییم. در پایان و با دستانِ شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر محمدشهر، فرماندهی سپاه ناحیه جوادالائمه (ع) و... از حجت الاسلام و المسلمین دکتر غضنفری امام جمعه کنونی و حجج اسلام آقایان الهی و احمدی و.... امامان جمعه سابق محمشهر شهر مهربانی و قطب فرهنگی استان البرز تجلیل به عمل آمد و زحمات ایشان در سنگر مقدس نماز جمعه ارج نهاده شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود