3 شهریور 1403
شماره خبر: 309452

دیدار با آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس در روستای وشته شهرستان طالقان

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مهندس علی مهدوی نماینده عالی دولت در شهرستان به همراه حجت الاسلام رحمتی نیا امام جمعه، محمدپور دستیار فرماندار در امر مردمی سازی دولت و صفلخیل رئیس اداره بنیاد شهید، جانبازان و امور ایثارگران با یکی از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.
فرماندار و هیات همراه در آستانه اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) با حضور در منزل آزاده و جانباز سرافراز ابوالقاسم حسین خانی با این یادگار دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند. فرماتدار در این دیدار گفت: ملت قهرمان ایران آرامش امروز خود را مدیون دلاور مردی های چون این آزادگان هستند و تأکید کرد که مردم ما همیشه قدردان خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و جانبازان سرافراز هستند.
سپس وی در این دیدار با اشاره بر جایگاه ویژه شهدا، جانبازان و آزادگان در بین مردم اظهار داشت: آزادگان گرانبهاترین گوهر عمر خود را بر طبق اخلاص نهادند تا از عزت و آزادگی و شرف انسانی اسلامی پاسداری کنند و این گونه در پیشگاه پروردگار متعال و ملت بزرگ ایران سر افراز و سر بلند شدند و شایسته تحسین است.گفتنی است آزاده سرافراز آقای ابوالقاسم حسین خانی از جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود