20 شهریور 1403
شماره خبر: 310263

سرآغاز فصل مهر با رویداد نوشت البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، از راه‌اندازی نمایشگاه بزرگ عرضه و فروش لوازم تحریر ایرانی اسلامی در کرج خبر داد.
امیر اشتری با اشاره به راه‌اندازی دومین نمایشگاه بزرگ عرضه و فروش لوازم تحریر ایرانی اسلامی با عنوان نوشت البرز، اظهار کرد: با توجه به استقبال شهروندان گرامی در سال گذشته از نمایشگاه نوشت البرز، این رویداد برای دومین سال متوالی در هفته پایانی شهریورماه برگزار خواهد شد.وی افزود: نمایشگاه نوشت البرز با هدف حمایت از کالای با کیفیت ایرانی و با رویکرد اسلامی و همچنین عرضه و فروش اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان با قیمت مناسب، از روز ۲۴ شهریورماه تا ۶ مهرماه در فرهنگسرای کوثر واقع در چهارراه کارخانه قند، از ساعت ۱۷ الی ۲۲ میزبان حضور شهروندان گرامی خواهد بود.
اشتری ضمن دعوت از عموم مردم شهر کرج جهت حضور و بهره‌مندی از نمایشگاه نوشت البرز بیان داشت: در این رویداد علاوه بر ارائه خدمات فروش لوازم تحریر ایرانی اسلامی، برنامه‌های متعدد و متنوع رصد نجومی، قصه گویی، کارگاه‌های آموزشی، کارگاه‌های هنری، بازی بومی و محلی و خانوادگی و... در نظر گرفته شده که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز برگزار می‌شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود