14 مهر 1403
شماره خبر: 311625

تداوم ارتباط مستقیم هیئت مدیره و مدیران شرکت عمران با شهروندان

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



در راستای تداوم ارتباط مستقیم با شهروندان و پیگیری مشکلات آنان، ملاقات مردمی با مهدی یحیی پور، عضو هیئت مدیره و مدیران شرکت عمران، روز سه‌شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر در ساختمان مسکن مهر برگزار شد. در این جلسه، جمعی از شهروندان با حضور خود، به طرح مشکلات، پیشنهادات و درخواست‌های خود در زمینه‌های مختلف پرداختند.
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرجدید مهستان؛ در این نشست مهدی یحیی پور و مدیران شرکت عمران با دقت به مسائل مطرح‌شده توسط مراجعین گوش سپرده و راهکارهای لازم برای حل مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دادند.از جمله مسائل مورد توجه در این جلسه می‌توان به مشکلات مربوط به زیرساخت‌های عمرانی، روند اجرای پروژه‌های ساختمانی مسکن مهر اشاره کرد.
مدیران حاضر در جلسه ضمن ارائه توضیحات کامل، به شهروندان اطمینان دادند که تمامی درخواست‌ها و مشکلات آنها با دقت پیگیری خواهد شد و اقدامات لازم در اسرع وقت صورت خواهد گرفت.
این ملاقات مردمی با هدف تقویت ارتباط مستقیم مدیران شرکت عمران با مردم و افزایش شفافیت در امور مرتبط با توسعه شهری برگزار می‌شود. شرکت عمران برگزاری این جلسات هفتگی را راهکاری مؤثر در جهت ارتقاء کیفیت خدمات و رفع دغدغه‌های شهروندان می‌داند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود