30 آذر 1390
شماره خبر: 3121

رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان البرز معرفی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان البرز معرفی شد

رییس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری كل استان البرز در مراسمی با حضور رییس كل حفاظت اطلاعات قوه قضائیه و رئیس كل دادگستری استان معرفی شد.
در این آیین از خدمات ' فلاح میری ' رییس پیشین حفاظت و اطلاعات دادگستری استان البرز تقدیر شد و ' موسویان ' به عنوان رییس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری این استان معرفی شد. در این آیین مدیركل دادگستری استان البرز گفت: در حكومت های دینی همواره سعی بر این است ، افرادی كه در سمت قضا منصوب می شوند از بهترین، مطهرترین و پاك ترین انسانها باشند. 'محمد صادق مهدوی راد ' با اشاره به جایگاه بلند دستگاه قضایی در میان اداره ها و سازمان های موجود داخل یك حكومت افزود: همه حكومت ها، نیاز به دادگستری و عدلیه دارند، چه آنهایی كه حكومت های منظم دارند و چه حكومت هایی كه در گذشته و به صورت دیكتاتوری اجرا می شده اند، همگی به دنبال دستگاه قضایی با قدرت و دارای انسانهای صبور و پاكدامن هستند. وی اظهار داشت: در حكومت های دینی كه به معاد اعتقاد دارند همواره این مهم مد نظر بوده و هست. مهدوی راد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری كه دستگاه قضا را نبض حاكمیت قلمداد می كنند افزود: اگر حاكمیت بخواهد خوب كار انجام دهد باید دستگاه قضایی وارسته ای داشته باشد. وی یادآور شد : دستگاه قضا باید به درجه ای نایل شود تا كسانی كه به حقوقشان تعدی می شود دستگاه قضایی را ملجا و پناهگاه خودشان بدانند. وی در ادامه گفت: حفاظت و اطلاعات سازمانی است كه وجودش برای سلامت هر دستگاهی لازم و ضروری است، همانطور كه بخش حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ، بسیاری از وقت خودش را روی خطرات و مشكلاتی كه از بیرون بر مجموعه وارد می شود می گذارد. مدیر كل دادگستری استان البرز افزود: كشف كارهای مجرمانه از سوی بخش حفاظت و اطلاعات سازمان از جمله كشف جعل پروانه وكالت و نامه های قلابی كه منجر به ورود افراد به پرونده ها می شد ، كشف كارشناس و یا مأمور قلابی كه دست خط های افراد محلی و غیرمحلی را جعل می نمودند و وارد مجموعه قضایی می شدند ،كارهای ارزشمندی است كه در این بخش صورت گرفته است. وی یادآور شد : بخش حفاظت و اطلاعات سازمان قضا به جز بخش حفاظت و اطلاعات در جهت مبارزه با زمین خواری اقدامات ارزنده ای در استان انجام داده است.
آیین تودیع و معارفه رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری كل استان البرز با حضور رئیس كل حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، رئیس كل دادگستری استان البرز، شورای قضایی استان و جمعی از قضات و كارمندان دادگستری كل استان در سالن همایش اداره كل دادگستری استان البرز برگزار شد.



منبع: ایرنا

ميهمان
پاسخ 28/06/1397 - 23:57 محمد تهرانچی

سلام در مطلب بالا فرموده یید اگر حاكمیت بخواهد خوب كار انجام دهد باید دستگاه قضایی وارسته ای داشته  و دستگاه قضا باید به درجه ای نایل شود تا كسانی كه به حقوقشان تعدی می شود دستگاه قضایی را ملجا و پناهگاه خودشان بدانند     ولی دستگاه قضایی خودتان اینطور نیست و از جاعلین و زمینخواران و باج دهندگان حمایت میکند !!  گروهی زمینخوار توسط پارتی بازی و رشوه به افراد دادگستری البرز و ساوجبلاغ تبرئه میشوند و مال از دست داده بحقش نمیرسد و نه تنها پناهگاه مظلومان نیستید  بلکه طرفدار رشوه دهندگان و زمینخوارانید  !! افراد شما باج بگیرند !!! و  حق کشی می کنند !!! . لطفا شعار ندهید اول تشکیلات خودتان را اصلاح کنید !!!، 

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود