26 مهر 1403
شماره خبر: 312397

تقویت ارتباطات مردمی و تلاش برای بهبود وضعیت خدمات

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



محسن زارعی، سرپرست شرکت عمران شهر مهستان به همراه امیر قادری، عضو هیئت مدیره این شرکت، در دیداری چهره‌به‌چهره با شهروندان این شهر، به بررسی مشکلات و دغدغه‌های آنان پرداختند. این دیدار با هدف تقویت ارتباط مستقیم بین مدیران و مردم و ارائه راهکارهای عملی برای بهبود کیفیت خدمات شهری برگزار شد.
این دیدار در راستای تقویت ارتباطات مردمی و تلاش برای بهبود وضعیت خدمات و زیرساخت‌های شهری، با حضور تعدادی از مدیران این شرکت همراه بود، فرصتی را فراهم کرد تا شهروندان به صورت مستقیم مشکلات، پیشنهادات و دغدغه‌های خود را با مسئولین شرکت عمران مطرح کنند.در این دیدار، محورهای مهمی همچون توسعه زیرساخت‌های شهری، بهبود کیفیت خدمات عمومی و چالش‌های مربوط به مسکن و امکانات رفاهی مورد بررسی قرار گرفت.شهروندان حاضر با ابراز رضایت از فرصت گفت‌وگوی مستقیم با مدیران، مشکلات خود را مطرح و مسئولان شرکت عمران مهستان قول دادند که موضوعات و مشکلات مطرح شده را با دقت بررسی کرده و در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.دیدار چهره به چهره مدیران شرکت عمران شهر مهستان هر سه‌شنبه برگزار می‌شود و بخشی از برنامه‌های منظم شرکت عمران شهر مهستان برای ایجاد تعامل بیشتر با شهروندان و تحقق توسعه پایدار در این شهر به شمار می‌رود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود