10 دی 1390
شماره خبر: 3489

ساوجبلاغ موفق ترين شهرستان در ايجاد اشتغال

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ساوجبلاغ موفق ترين شهرستان در ايجاد اشتغال

سپیدار آنلاین: فرماندار ساوجبلاغ گفت: در سال جهاد اقتصادي براي 39928 نفر در اين شهرستان شغل ايجاد شده است.
به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساوجبلاغ, علي حدادي در كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري ساوجبلاغ گفت: اين كار با معرفي متقاضيان اشتغال از سوي دستگاههاي اجرايي به بانكها و اعطاي تسهيلات اشتغالزايي محقق شده است. وي گفت: سهميه تعهد شده اين شهرستان براي ايجاد اشتغال در سال جاري 19857نفر است. او افزود: اين تعهد با همكاري مناسب دستگاههاي اجرايي و بانك ها تا پايان امسال در اين شهرستان محقق خواهد شد. حدادي گفت: در بخش ساخت و ساز مسكن مهر نزديك به 31564 نفر در ساوجبلاغ بكار گرفته شده و8 هزار و 376 نفر از سوي ادارات وصنايع جذب وايجاد اشتغال شده است.
او افزود:اين افراد در كارگاههاي ساخت مسكن مهر در شهر جديد هشتگرد و شهرك ابريشم چهارباغ مشغول به فعاليت اند. در شهرستان ساوجبلاغ نزديك به 70 هزار واحد مسكوني مهر در دست ساخت است.
فرماندار ساوجبلاغ گفت:اعطاي تسهيلات مشاغل خانگي به متقاضيان واجد شرايط در اين شهرستان در حال انجام است. او افزود: دارندگان گواهينامه هاي مهارت فني و حرفه اي براي اطلاع از جزئيات و شرايط آن به ادارات بهزيستي،كميته امداد امام خميني (ره) و اداره ميراث فرهنگي و صنايع دستي مراجعه كنند. وي گفت: ايجاد اشتغال از اهداف اصلي دولت خدمتگزار در همه مناطق است تا با تحقق آن بسياري از مشكلات و دغدغه خانواده ها و جوانان برطرف شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود