15 دی 1390
شماره خبر: 3694

پیكر حاج ذبیح الله بخشی بر دوش امت حزب الله دركرج تشییع شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پیكر حاج ذبیح الله بخشی بر دوش امت حزب الله دركرج تشییع شد

پیكر بسیجی خستگی ناپذیر و اسطوره دفاع مقدس مرحوم حاج ذبیح الله بخشی روز پنچشنبه با شركت امت حزب الله و مسوولان استان البرز در كرج تشییع شد.
در این آیین علاوه بر قشرهای مختلف مردم ،یگانهایی از دلاورمردان ارتشی، سپاهی و بسیجی پیكر مرحوم حاج بخشی را از میدان سپاه تا تالار شهیدان نژاد فلاح كرج مشایعت كردند. قراردادن پیكر پیر برنای جبهه های جنگ تحمیلی در خودروی تویوتای لندكروز دوران دفاع مقدس از صحنه های حزن انگیز این آیین بود كه دوران حماسه و شهادت را در اذهان زنده
كرد. قشرهای مختلف مردم با شعارهای الله اكبر پیكر پیر جبهه ها و یاور ولایت را همراهی كردند. حاج ذبیح الله بخشی از رزمندگان و اسطوره های دفاع مقدس بود كه دراین دوران دو فرزند ،برادر و داماد خود تقدیم آرمانهای والای انقلاب اسلامی كرد.وی در سن 78 سالگی براثر عارضه قلبی در بیمارستان پارسیان تهران به لقاء الله شتافت.
' عزیز اكبریان ' از همرزمان مرحوم حاج ذبیح الله بخشی و نماینده مردم كرج در مجلس شورای اسلامی در آیین تشییع پیكر این رزمنده دفاع مقدس گفت: مرحوم حاج بخشی در دوران دفاع مقدس به رزمندگان بسیجی ، ارتشی و سپاهی روحیه می داد. وی افزود: این مرحوم دارای شخصیتی بی نظیر ، ثابت قدم در راه معلومات معنوی و عرفانی بود و با توجه به فداكاریها و ایثارش بویژه در دوران دفاع مقدس مقام شهید را دارد. اكبریان، در گذشت این اسطوره مقاومت را به مردم ایران اسلامی بویژه مردم استان البرز تسلیت گفت.
پیكر مرحوم حاج ذبیح الله بخشی پس از نماز جمعه در تهران تشییع و در بهشت زهرا آرام خواهد گرفت.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود