20 دی 1390
شماره خبر: 3878

یگان حفاظت زندان ها حساس ترین یگان در بین سازمانهای كشوری است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

یگان حفاظت زندان ها حساس ترین یگان در بین سازمانهای كشوری است

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندانهای كشور گفت: یگان حفاظت سازمان زندانها بزرگترین و حساس ترین یگان در بین سازمانهای دولتی است .
سرهنگ ' مهدی محمودی ' حاشیه مراسم پایان دوره آموزشی 177 سربازان پادگان شهید كچویی فردیس كرج افزود: مأموریت اصلی یگان حفاظت بر اساس آیین نامه سازمان زندانها، حفظ و حراست زندانها ، كانون های اصلاح و تربیت، مراكز اشتغال و حرفه آموزی و تأسیسات و امكانات مربوط به سازمان زندانها همچنین پیشگیری و جلوگیری از فرار زندانیان، انواع بزه و تخلفات ، نظارت بر اعزام و بدرقه است. وی ضمن اشاره به رئوس اقدامات درحال انجام برای رسیدن به وضعیت مطلوب در مأموریتهای این یگان اظهارداشت: یكی از شاخص های فرایند انجام این مأموریت توجه به آموزش نیروی انسانی بویژه سربازان وظیفه است.
محمودی گفت: آموزش عمومی شامل امور انتظامی و سربازی، همچنین آموزش اختصاصی شامل قضایی و حقوقی و آشنایی با اغتشاش و شورش ، آموزش های عقیدتی و فرهنگی از برنامه های لاینفك نیروی انسانی اعم از كادر و وظیفه است. وی ادامه داد: مهمترین آنها آموزه های قرآنی و حفظ و قرائت قرآن مجید است و دوره حاضر كه مربوط به دوره 177 آموزش است این دوره ها را خاتمه و مراحل تكمیلی آن را مجدداً در محل خدمت خود طی خواهند نمود. محمودی اضافه كرد: آموزش به صورت مستمر همواره با نیرو خواهد بود و سعی شده است در پایان هر دوره با حضور مسئولین كشوری تشویق صورت گیرد .
وی برنامه های آینده یگان حفاظت سازمان زندانها را بهبود و كیفیت روشها و طرح ها عنوان كرد.



منبع: ایرنا

ميهمان
پاسخ 29/03/1392 - 06:37 عباس باقری
سلام
مشگلمو به کی باید بگم کمکم کنید تمام زندگیمو دارو ندارمو در زندان قزالحصار بردن
من به علت مصرف مواد و با مقدار کم تا گرفتن حکم با قرار پنجاه میلیون واحد 2 سالن 2 اتاق 20
مسئول اتاق مددجو « ... » با حکم اعدام به مدت 40 روز بودم که با ریختن قرص خواب در غذا و خوراندن بهم برگه اقلام وسایل شخصی صندوق امانات بسرقت بردن که بعد متوجه شدم تهدیدم کرد که اگه صدام در بیاد با قرار دادن چاقو زیر گلوم تو گاردونی(دستشویی)گفت:
میتونم همین الان شارگتو بزنم معلوم نشه کی کشته!
یا مواد بزارم رو شر بدبختت کنم همین طور که در جریان هستید واحد 2 اعدامی هستن و به گفته ... هیچ کس طرف تو شهادت نمیده تو بزودی از اینجا میری ولی ما خانواده هستیم تا اخر عمر با هم هستیم پس فکری سرت نزنه خانواده ام هم تهدید کرد عزیز قرقی میره سراغشون تازه با تمسخر گفت میخوای بندازیتم زندان!!!
ولی من بخت برگشته باز جسارت بخرج دادم باز برگه دولتی پر کردم رفتم خدمت رئيس واحد وقت جناب فرمانی متاسفانه فردای همون روز انتقال به واحد 8 شدم و در اونجا متوجه شدم وسایل منو مادرش گرفته که تمام دارایم بود

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود