22 دی 1390
شماره خبر: 4011

اصناف حمل و نقلی البرز بخشی از دیه رانندگان زندانی را پرداختند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اصناف حمل و نقلی البرز بخشی از دیه رانندگان زندانی را پرداختند

دست اندر کاران بخش حمل و نقل جاده ای استان البرز در یک اقدام نوع دوستانه ب زندانیان بدهکار را یاری و مبلغ 180 میلیو ن ریال به انجمن حمایت از زندانیان کمک کردند .
رحمت شعبانی معاون حمل و نقل این اداره کل با اعلام این خبر افزود: اصناف و دست اندرکاران بخش حمل و نقل جاده ای استان البرز به منظور کمک به رانندگان زندانی غیر بزهکار که به دلیل نداشتن توانایی مالی پرداخت دیه در زندان گرفتار شده اند، به همنوعان و رانندگان زندانی کمک کردند. وی افزود: در پی هماهنگی انجام شده با انجمن حمایت از زندانیان مبلغ 180 میلیون ریال به حساب این انجمن واریز و مقرر شد باتوجه به روال تعریف شده در این انجمن ، کمک های خیرین صنف حمل ونقل از طریق انجمن حمایت از زندانیان در اختیار اجرائیات دادگستری قرار گرفته و افراد تعیین شده آزاد شوند.
شعبانی با اعلام اینکه نوع اقدامات نیکوکارانه و نوع دوستانه همیشه در صنف حمل و نقل مورد استقبال قرار می گیرد، افزود: بدون شک اگر حتی یک نفر که در اثر نداشتن استطاعت مالی برای پرداخت دیه در زندان گرفتار است، با این کمک ها آزاد شود به نجات یک خانواده می انجامد که علاوه بر تاثیرات مثبت اجتماعی، اجر اخروی نیز در پی دارد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود