25 دی 1390
شماره خبر: 4088

سعادتی خبر داد: استاندارد البرز تمهیداتی جهت مبارزه با رشوه خواری در نظر گرفته است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 سعادتی خبر داد: استاندارد البرز تمهیداتی جهت مبارزه با رشوه خواری در نظر گرفته است

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان البرز گفت: این اداره کل، تمهیداتی را در خصوص مبارزه با رشوه خواری به عنوان یک پدیده شوم اجتماعی در نظر گرفته است.
علی سعادتی ضمن اعلام خبر فوق افزود: اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی البرز، تمهیداتی را در خصوص مبارزه با این پدیده شوم اجتماعی و تشویق کارکنان جهت مهار کردن این معظل اجتماعی در نظر گرفته است. مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی البرز ادامه داد: از جمله این تمهیدات می توان به پرداخت معادل آن مبلغ توسط اداره کل به شخص کارمند اشاره کرد. وی گفت: تقدیر و تشکر از کارمندی که رشوه را در نپذیرفته، در حضور همه کارمندان در غالب اهدای لوح و ... از دیگر موارد مهم در این زمینه است. مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی البرز افزود: امید است با اتخاذ تصمیماتی جهت رفاه اقتصادی کارمندان، بستر مناسبتری را جهت پیاده سازی اینگونه طرحها فراهم کنیم. سعادتی ادامه داد: به تازگی، کارمند صدیق اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان البرز، رشوه را رد کرده که این امر شایان تقدیر و تشکر است. این مسئول افزود: در راستای طرح مبارزه با رشوه خواری و سالم سازی ادارات، هانیه میرزا ابوطالبی از کارشناسان این اداره کل، شاغل در اداره امور آزمایشگاهها مبلغی را که مسئول فنی یکی از آزمایشگاههای همکار به وی داده بود را رد کرده است.



منبع: خبرگزاری مهر

ميهمان
پاسخ 19/07/1392 - 16:04 ALI
چه مملکتی شده که برای نگرفتن رشوه لوح تقدیر وجایزه میدهند
ميهمان
پاسخ 19/07/1392 - 16:11 اتوسا
ساده نباشید طرف با پارتی استخدام شده حالا هم میخوان رییسش کنن موندن چه جوری در حالیکه افراد موجه تر هستن, بازی زرگری راه انداختن درج در پرونده - تقدیر نامه - جایزه چند وقت بعد هم رسمی میشه و ارتقا شغلی دیگه تا اخرشو بخونید

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود