12 مرداد 1392
شماره خبر: 45550

رژیم صهیونستی هویت اسلامی را نشانه رفته است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

رژیم صهیونستی هویت اسلامی را نشانه رفته است


دبیرکل مجمع تقریب مذاهب با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی هویت اسلامی را نشانه رفته است گفت: این رژیم می داند وجود تمدن اسلامی در هر سرزمینی تضمین کننده باورهای دینی آن سرزمین است.
حجت الاسلام محسن اراكی در جمع راهپيمايان روز قدس در كرج اظهار داشت: امروز دیگر هدف رژیم صهیونیستی تنها اشغال سرزمین قدس نیست بلکه این رژِیم نابودی هویت اسلامی را نشانه رفته و هدفش را گسترده است. وی گفت: وجود تمدن اسلامی در هر سرزمين تضمين كننده حفظ باورها و ارزش های دينی در آن سرزمين است به همین دلیل رژیم اشغالگر قدس هویت اسلامی را تهدیدی برای بقای خود می داند. حجت الاسلام اراكی با تاکید بر اهمیت و ضرورت حفظ تمدن اسلامی ادامه داد: اگر تمدن اسلامی در سرزمينی مورد تعرض و تغيير قرار گيرد، آثار مخرب و جبران ناپذيری به دنبال خواهد داشت. وی راهپیمایی روز جهانی قدس را گامی در جهت حفظ هویت اسلامی دانست و گفت: حضور گسترده تمام امت مسلماندر سراسر دنیا تاییدی بر حقانیت فلسطین و حفظ تمدن اسلامی است.
استعمارگان با تفرقه می خواهند کشورهای بزرگ اسلامی را متلاشی کنند
دبيركل مجمع جهانی تقريب مذاهب اظهار داشت: دشمنان اسلام با ايجاد تفرقه و جنگ درصدد متلاشی كردن كشورهای بزرگ اسلامی در منطقه و جهان هستند. وی افزود: اقدامات تروريستی در سوريه و لبنان و دامن زدن به هرج و مرج در كشور مصر نمونه بارز اختلاف افكنی های دشمنان اسلام در سرزمين های اسلامی است. اراكی اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام از راههای مختلف درصدد تغيير انديشه های دينی و اسلامی در كشورهای مسلمان هستند تا به اهداف شوم خود دست يابند.
اسد به

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود