11 بهمن 1390
شماره خبر: 4569

انقلاب حضرت امام (ره) جهانی و در جهت عزت و آزادی انسانها بود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

انقلاب حضرت امام (ره) جهانی و در جهت عزت و آزادی انسانها بود

استاندار البرز با بیان اینكه امام راحل یك چهره جهانی بود، گفت: انقلاب حضرت امام (ره) یك انقلاب جهانی و در جهت عزت، آزادی و كرامت انسانی بود.
'عیسی فرهادی' در مراسم تجدید میثاق مسوولان استان البرز با آرمانهای بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی در حرم مطهر افزود: در دنیا انقلابهای فراوانی اما با موضوع خاص رخ داده كه پس از آنكه آن موضوع مرتفع شد، آن انقلاب نیز كمرنگ شده است. وی ادامه داد: اما حضرت امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی، ارزشهای اسلامی و انسانی را دوباره زنده كرد.
فرهادی گفت: هر سالی كه از انقلاب اسلامی می گذرد، این انقلاب بیش از سال گذشته در دنیا تنومندتر و قوی تر شده است. وی اضافه كرد: از طرفی اكنون نیز بعد از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، بحث بیداری ملتهای مسلمان در سطح منطقه و بیداری ملتهای غیر مسلمان در سطح دنیا رخ داده است. استاندار البرز یادآور شد: ریشه های انقلاب اسلامی كه ریشه در عزت، آزادی و انسانیت دارد در سطح دنیا ریشه دوانده است و انقلاب اسلامی اكنون جهانی شده است. وی با اشاره به اینكه در طول سالهای انقلاب اسلامی بدترین محاصره های اقتصادی، نظامی و سیاسی را تحمل كرده ایم، گفت: پاداش این همه تحمل، تثبیت انقلاب اسلامی، بیداری ملتهای مسلمان و غیر مسلمان و رسوایی استكبار جهانی بود. فرهادی همچنین با بیان اینكه در استان البرز و در ایام دهه فجر 157 طرح با اعتبار 106 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید، گفت: بیش از سه هزار برنامه نیز در این ایام در سطح استان البرز اجرا خواهد شد .



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود