11 بهمن 1390
شماره خبر: 4587

دو روز هم برای بازدید از تحول بهداشت در استان البرز کم است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دو روز هم برای بازدید از تحول بهداشت در استان البرز کم است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در جریان بازدید وزیر بهداشت از پروژه های بهداشتی و درمانی این استان گفت: تحول بهداشت و خدمات استان البرز به قدری زیاد و سریع است که برای بازدید از این تغییرات و روند تحولات دو روز هم کم است.
محمد حسن ناصری در سالن جلسات فارابی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اظهار داشت: سطح خدمات بهداشت و درمان البرز طی دو سال اخیر رشد چشم گیری داشته است.
وی اظهار داشت: تحول بهداشت و خدمات استان به قدری زیاد و سریع است که برای بازدید از این تغییرات و روند تحولات دو روز هم کم است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: تغییرات زیادی را در زمینه بهداشت و خدمات استان نسبت به دو سال گذشته شاهد بوده ایم و امروزه تعدادی زیادی از این طرح ها به مرحله بهره برداری و افتتاح رسیده است و طرح هایی نیز در آینده آماده خواهد شد.
هدف اصلی دانشگاه علوم پزشکی ارتقاء سطح بهداشت و درمان است
ناصری افزود: دانشکده علوم پزشکی استان با همت وزارت بهداشت و پیگیری مقام وزارت به دانشگاه تبدیل شده است و برنامه اصلی ما ارتقاء بهداشت و درمان استان است.
وی تاکید کرد: این استان به عنوان یک فرصت در کنار تهران و قزوین قرار گرفته و نیازمند یک مجموعه فرهنگی بزرگ است تا جوابگو نیازهای بهداشت و درمان باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه استان البرز دومین شهر پرجمعیت کشور است، اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی با هدف ارتقاء رشد بهداشت و درمان استان البرز شکل گرقفته است و در حال حاضر در زمینه های مختلف رشد چشم گیر را شاهد هستیم و در تلاش هستیم که جایگاه واقعی استان را حوزه بهداشت و درمان بدست آوریم.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود