13 مرداد 1392
شماره خبر: 46580

فعالیتهای اوقاف البرز در طول ماه مبارک رمضان

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

فعالیتهای اوقاف البرز در طول ماه مبارک رمضان


ابوالفضل بنی احمدی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز به تشریح برنامه های فرهنگی اوقاف در طول ماه مبارک پرداخت.
بنی احمدی گفت: تعداد 15 کحفل انس یا قرآن کریم در سطح استان برگزار شد که از این محافل 9 محفل با حضور قاریان ممتاز از کشور مصر بودند. وی استقبال مردم را از برگزاری محافل قرآنی بسیار خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: توجه عموم مردم به قرآن در ماه مبارک رمضان بیش از پیش است این را می شود از حضور پرشمار مردم در محافل قرآنی دید.
اجرای طرح ضیافت الهی
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی افزود: حدود 30 امامزاده مجری این طرح بودند که در آن بر نامه های متنوع فرهنگی گنجانده شده است. وی تاکید کرد : ایجاد غرفه های پاسخ به مسائل شرعی، برپایی خیمه های معرفتی، غرفه های پاسخ به شبهات دینی، غرفه های قرآن بخوانید و جایزه بگیرید مخصوص کودکان و نونهالان، غرفه های چند رسانه ای برای پخش کلیپ و ... در موضوعات مختلف از جمله ادیان و فرق و موضوعات مربوط به شیطان پرستی و ... از جمله برنامه های موجود در طرح ضیافت الهی بود.
حضور مبلغین
بنی احمدی از از حضور تعداد مبلغ، اعزامی از شهر قم خبر داد و تاکید کرد: این مبلغین با هدف اجرای طرح ضیافت الهی و آگاهی بخشی به افراد جامعه در استان حاضر شده و در طول ماه مبارک رمضان در برنامه های مختلف حضور مناسبی داشتند.
مراسم شبهای احیا
در مراسم شبهای احیاء و عزاداری شهادت امیر المومنین علی(ع) شاهد حضور پرشور مردم دوستدار اهل بیت علیهم السلام بودیم که در امامزادگان شاخص استان این شبها گرامی داشته شد و برنامه های مختلف از جمله سخنرانی و مداحی ، قرائت

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود