20 بهمن 1390
شماره خبر: 4834

دعوت از مردم شهید پرور استان برای حضور پرشور در راهپیمایی22 بهمن

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 دعوت از مردم شهید پرور استان برای حضور پرشور در راهپیمایی22 بهمن

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان البرز از مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت كرد.
' حسین كاشانی پور ' از تمامی گروههای مختلف، جمعیتهای سیاسی و گرایشهای وفادار به انقلاب اسلامی خواست تا با بینش دینی و بصیرت سیاسی، لحظه‌شناسی و درك زمان و با حضوری آگاهانه و انقلابی بار دیگر عزم و اراده، عزت و شرف، استقلال و آزادی ملت ایران را به منصه‌ ظهور برسانند و با تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهیدان انقلاب ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان و حمایت از خواسته‌های به حق مردم آزادیخواه و نهضتهای آزادیبخش ، با مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) این ركن ركین و پایه اساسی نظام اسلامی پیمانی تازه ببندند. وی افزود : مردم همیشه در صحنه استان البرز یك بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حماسه ای افتخار آفرین و متمایز از سال های گذشته رقم بزنند. كاشانی پور اظهار داشت: ویژگی های زمانی كه در آن قرار داریم ما را به عظمت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بیش از پیش آشنا می سازد.
وی بیان داشت : از یك سو تلاش های مذبوحانه دشمنان ملت ایران و انقلاب اسلامی روز به روز ناكارآمدی خود را نشان داده است و از سوی دیگر در فاصله فجر 89 تا فجر 90 رژیم های وابسته و دیكتاتور با الهام گیری ملت هایشان از انقلاب اسلامی، فرو ریختند. كاشانی پور افزود : امواج توفنده انقلاب روز به روز جهان را درمی نوردد و به عزت و عظمت ملت ایران افزوده می شود و گام های پیشرفت را طی می كند و دشمنان روز به روز به عقب رانده می شوند. وی اظهار داشت: این نظام به تبعیت از امام راحل(ره) ورهبر معظم انقلاب اسلامی و رهپویی شهدا بر عظمت و عزت ملت ایران افزوده خواهد شد. رییس ستاد دهه فجر استان البرز تاكید كرد : شایسته است در حالی كه مردم بیش از 80 شهر آمریكا و كانادا به حمایت از ملت ایران به خیابانها آمدند و كشورهای مختلف جهان با ملت ایران اسلامی همبستگی اعلام كردند ، مردم شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی بویژه مردم فهیم و شهید پرور استان البرز باشكوه هر چه بیشتر خود در راهپیمایی دشمن شكن 22 بهمن بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی بیفزایند. كاشانی پور گفت: این 22 بهمن متمایز از راهپیمایی های دیگر است چرا كه كارآمدی نظام اثبات شده است.
مسوول ستاد دهه فجر استان البرز گفت: راهپیمایی 22 بهمن در استان البرز همزمان با سراسر كشور در مركز استان و شهرستانهای مختلف برگزار می شود.
مسیر راهپیمایی 22 بهمن در كرج مركز استان البرز :
صبح روز شنبه 22 بهمن ماه جاری ساعت 10 صبح با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شهرستان كرج - میدان شهدا ، خیابان شهید بهشتی ، میدان امام خمینی (ره) ، سه راه دانشكده ، میدان قدس ، بلوار امامزاده حسن(ره) و مصلی نمازجمعه كرج .



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود