20 بهمن 1390
شماره خبر: 4840

تدابیر فرماندهی ‌انتظامی البرز برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تدابیر فرماندهی ‌انتظامی البرز برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن

فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز به منظور برگزاری هر چه باشکوه مراسم راهپیمایی 22 بهمن تدابیر و برنامه‌های امنیتی را اتخاذ کرده است.
در این اطلاعیه آمده است، بیست و دوم بهمن ماه مصادف با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، نشان دهنده پیروی امت شهید‌پرور ایران اسلامی از ولایت فقیه و رهبری است. دهه مبارک فجر یادآور حماسه پرشکوه مردم انقلابی و ظلم‌ستیز اسلامی به رهبری معمار بزرگ انقلاب در مقابله با رژیم ستم‌شاهی است.
این اطلاعیه از مردم همیشه در صحنه و شهید‌پرور استان البرز دعوت کرد تا همانند سال‌های گذشته در راهپیمایی دشمن‌شکن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شرکت نمایند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: پلیس استان البرز تمامی تلاش خود را در جهت برقراری نظم و امنیت راهپیمایی 22 بهمن ماه به کار بسته و در این راستا همگام با امت حزب الله ضمن شرکت در راهپیمایی، تلاش خواهد نمود با ایجاد امنیت و نظم هرچه بیشتر، فضای مناسبی را برای شهروندان فراهم نماید و اجازه نخواهد داد خللی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی به وجود آید. در پایان، فرماندهی انتظامی استان البرز ضمن اعلام آمادگی کامل برای برقراری نظم و امنیت و اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی 22 بهمن ماه، از شهروندان درخواست کرد به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و تردد خودروها با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری و تعامل داشته باشند و به محض مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و عوامل انتظامی حاضر در صحنه گزارش دهند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود