17 اسفند 1390
شماره خبر: 5532

ایجاد بیش از 10 هزار شغل خانگی در ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ایجاد بیش از 10 هزار شغل خانگی در ساوجبلاغ

فرمانداری ساوجبلاغ اعلام کرد: با اجرای طرح حمایت از مشاغل خانگی، از ابتدای امسال بیش از 10 هزار فرصت شغلی خانگی در این شهرستان ایجاد شده است.
علی حدادی اظهار داشت: طی سال جاری طرح‌های اشتغال‌زایی خوبی در استان البرز و به طبع آن در شهرستان ساوجبلاغ اجرایی شده است که آثار آن به طور کامل برای مردم ملموس است. وی تصریح کرد: برای تولید هر شغل نیاز به ایجاد زیرساخت‌های لازم و اختصاص اعتبارات مالی هستیم که در این حوزه گام‌های بسیار خوبی از سوی استانداری البرز برداشته شده است. عالی‌ترین مقام اجرایی در ساوجبلاغ در ادامه به طرح حمایت از مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: یکی از بخش‌های اصلی تولید شغل در این شهرستان مربوط به مشاغل خانگی است.
* تخصیص 90 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات مالی برای مشاغل خانگی
حدادی افزود: در این حوزه از ابتدای سال جاری طرح‌های بسیاری در بخش مشاغل خانگی به دستگاه‌های مسئول در ساوجبلاغ ارائه شده است که بیش از 2 هزار و 700 طرح به تایید نهایی رسید. وی اظهار داشت: صاحبان این طرح‌ها برای دریافت تسهیلات قانونی و برداشت از بودجه 110 میلیارد ریالی این حوزه به بانک‌های عامل معرفی شدند. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه میزان از این بودجه تاکنون پرداخت شده است، گفت: بر اساس آخرین آمارها از ابتدای امسال 90 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار ویژه طرح‌های مشاغل خانگی از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده است. حدادی افزود: با نهایی شدن طرح‌های فوق و بهره‌برداری کامل از آنها طی این مدت بیش از 10 هزار فرصت شغلی خانگی در ساوجبلاغ ایجاد شده است. وی در پایان تاکید کرد: در شهرستان ساوجبلاغ از طرح‌هایی که منجر به ایجاد مشاغل خانگی می‌شود، حمایت خواهد شد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود