23 اسفند 1390
شماره خبر: 5750

ساخت یك فضای آموزشی بزرگ با حمایت مالی فرد خیری در نظرآباد آغازشد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ساخت یك فضای آموزشی بزرگ با حمایت مالی فرد خیری در نظرآباد آغازشد

فرد خیری ساخت یك فضای آموزشی بزرگ با نام مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان نظرآباد استان البرز آغاز كرد.
این فضای آموزشی در زمینی به مساحت سه هزارو 450متر مربع و بازیربنای دو هزار و680 متر مربع در دو طبقه توسط 'حسن طرف زاده ' از خیرین استان البرز ساخته می شود.
هزینه ساخت این مدرسه 17 كلاسه ،10 میلیارد و500میلیون ریال برآورد شده كه طبق پیش بینی در مدت یك سال در شهرك فرهنگیان نظرآباد ساخته می شود.
فرماندار نظرآباد در آیین كلنگ زنی احداث این فضای آموزشی كه عصر دوشنبه برگزار شد، گفت: ساخت مدرسه توسط خیرین سالهاست كه درایران اسلامی به یك حركت خودجوش تبدیل شده است. سیدابراهیم كساییان افزود: خیرین با این حركت خود برای آینده ایران اسلامی گامهای اساسی برمی دارند ضمن آنكه اقدام خداپسندانه آنان دارای اجر والای معنوی است. فرماندار نظرآباد بیان داشت: این اقدام خیرین بستر را برای تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی فراهم می كند و حركتی ارزشمند و بی بدیل برای شكوفایی استعدادها و كمك به گسترش علم ودانش در كشور به شمار می رود. وی ادامه داد: افراد خیر با اختصاص بخش زیادی از سرمایه خود به امر مدرسه سازی ضمن كمك به باوری علم ودانش دركشور، دراین شرایط حساس كه دشمنان اقدام به تحریم اقتصادی كرده اند به یاری دولت و نظام اسلامی شتافته اند. كساییان از همكاری افراد خیر در اجرای طرحهای عمومی بویژه مدرسه سازی تشكر و قدردانی كرد.
در این آیین از حركت خداپسندانه'حسن طرف زاده ' خیر مدرسه ساز تجلیل به عمل آمد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود