6 فروردین 1391
شماره خبر: 5932

تور رایگان البرز گردی برای 2000 هزار مسافر

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تور رایگان البرز گردی برای 2000 هزار مسافر

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز از آغاز تور رایگان البرز گردی به ظرفیت دو هزار مسافر در ایام نوروز خبر داد.
محمدرضا پوینده اظهار داشت: تور رایگان البرز گردی برای دو هزار مسافر آغاز شده است که این تورها از سوم فروردین آغاز و تا روز دوازدهم ادامه دارد. وی گفت: هدف از اینکار معرفی ظرفیت های گردشگری استان البرز است که طالقان، برغان، نظرآباد و دیگر بخش های استان البرز از جمله مکان و مسیرهای گردشگری است. مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز افزود: زمانی که گردشگران خارجی وارد ایران می شوند و ظرفیت و پتانسیل جاذبه های گردشگری و سطح زندگی ایرانی ها را مشاهده می کنند به این امر که ایران کشور توسعه یافته است، ایمان می آورند. پوینده با اشاره به اینکه در سال جاری 14 کمیته تشکیل شده است که مسئولیت چهار کمیته با اداره کل میراث فرهنگی استان است، اضافه کرد: مسئولیت 10 کمیته دیگر با سایر نهادهای استان است.
وی گفت: چهارمین سفر هیئت دولت با مانور نمادین سفرهای نوروزی همزمان شد که این مانور به روز پنجشنبه انتقال یافت که این مانور با حضور بالگرد هلال احمر انجام شد. مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز ادامه داد: در طول ایام نوروز 15 پایگاه اطلاع رسانی در سطح استان البرز فعالیت می کنند که 6 پایگاه در شهرستان کرج، 5 پایگاه در ساوجبلاغ، 2 پایگاه در نظرآباد و همچنین 2 پلایگاه در طالقان فعال است.



منبع: خبرگزاري مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود